HTML

wwhy not? check this

Beszóltak

The cloud

3 (2) 7.10 (3) 8.04 (5) állatkirály (16) apple (3) art (5) asus (3) autó (3) beteg (2) böngésző (3) cikk (3) comic (5) desktop (5) drum and bass (2) eee (4) elektronikus zene (2) életkép (2) énblog (16) fikázás (2) firefox (2) gondolkozó (3) google (2) gutsy gibbon (5) hack (2) happy (3) hardy heron (6) hozzáadott érték (6) humor (7) ingyen (3) install (2) it (8) játék (3) képregény (3) keresőszó (2) link (2) linux (14) magyarvalóság (3) masszív (2) megmondás (3) mp3 (2) (3) nördizmus (2) open source (10) os (3) p2p (2) pc (2) realizmus (2) rss (2) social (2) software (6) solution (3) szabadszoftver (3) szimulátor (2) szoftver (2) szopás (2) tartalom (2) teszt (4) történelem (2) ubuntu (14) valóság (3) videó (8) wallpaper (2) web (3) zajt a nepnek (3) zene (9) zeneblog (4)

Ehhez tartsd magad

Creative Commons Licenc

2008.06.10. 18:19 EdBoyWW

Lehet, hogy itt a Firefox 3 !!! - UPDATE: nem

Megszakítjuk adásunkat: Az Ubuntu csomagkezelőjéből származó információk szerint bizonyos konfigurációkon már megkezdődhetett a Firefox 3 webböngésző végleges verziójának közzététele. Szerkesztőségünk egyes tagjainak épp most csorgott le repóból, tehát egy újraindítás után megbizonyosodhatunk az információ helyességéről.

ÉS A HÍR IGAZ!!! Hamarosan olvashatják részletes tesztünket is.

Vaklárma volt, elnézést, ezt csúnyán benéztem. Nem. Az Ubuntu repó karbantartóinak csak az RC1-et sikerült mostanra felküldeni.

2 komment

Címkék: firefox 3 böngésző végleges


A bejegyzés trackback címe:

https://edboyww.blog.hu/api/trackback/id/tr10513420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evenorbi · http://linuxman.freeblog.hu 2008.06.11. 20:33:33

Ez így elég mulatságos. Frissítésnél soha nem szoktad megnézni mit raksz fel? :)

Szvsz, ami az Ubuntu tárolójában van, és teledobálják mindenfélével, nos szerintem ez a verzió nekem nagyon instabil volt (sokszor magától kilépett, gmail, google reader-nél állandóan kilépett ahogy elkezdtem volna használni), ellenben a Mozillától letöltött verzió nagyon jó. Még nightly-kat is használtam. A világrekordban mindenesetre részt veszek, mert megérdemlik. :)

EdBoyWw · http://edboyww.blog.hu 2008.06.12. 10:57:43

Szerintem inkább erősen gáz rám nézve, csak érted, június közepe van, aszt simán benéztem.
Annál meg kocább user vagyok, hogy egyenként végigellenőrizgessek minden egyes upgrade-et.

Más: nekem bejött a repós FF3 is, soha nem volt vele komolyabb bajom, az RC1 meg ha lehet még jobban müx. Előre sírok, hogy milyen jó lesz a végleges.
süti beállítások módosítása