HTML

wwhy not? check this

Beszóltak

The cloud

3 (2) 7.10 (3) 8.04 (5) állatkirály (16) apple (3) art (5) asus (3) autó (3) beteg (2) böngésző (3) cikk (3) comic (5) desktop (5) drum and bass (2) eee (4) elektronikus zene (2) életkép (2) énblog (16) fikázás (2) firefox (2) gondolkozó (3) google (2) gutsy gibbon (5) hack (2) happy (3) hardy heron (6) hozzáadott érték (6) humor (7) ingyen (3) install (2) it (8) játék (3) képregény (3) keresőszó (2) link (2) linux (14) magyarvalóság (3) masszív (2) megmondás (3) mp3 (2) (3) nördizmus (2) open source (10) os (3) p2p (2) pc (2) realizmus (2) rss (2) social (2) software (6) solution (3) szabadszoftver (3) szimulátor (2) szoftver (2) szopás (2) tartalom (2) teszt (4) történelem (2) ubuntu (14) valóság (3) videó (8) wallpaper (2) web (3) zajt a nepnek (3) zene (9) zeneblog (4)

Ehhez tartsd magad

Creative Commons Licenc

2008.03.21. 07:46 EdBoyWW

Narancssárga megújulás

Enjoy.

Ezt tudtam kihozni az egyik blog.hu-s template-ből, a nulla CSS tudásomból és egy 2.4-es GIMP-ből, amelynek még a felszínét is alig karcolgattam meg. A pingvint a TuX Factoryból nyúltam (GNU LGPL), a többit netről. A szoftverek mind nyílt forrásúak voltak... csak azt a fránya Windowst kéne már elpusztítani.

(Diszklémer: az én CSS tudásom ugyan a nullával egyenlő, de biztos vagyok benne, hogy a blog.hu-s CSS-ek hihetetlen kókányul összegányolt fosok. Cáfoljatok meg. Ehhez képest büszke vagyok rá.)

Gondolkoztam amúgy hogy a narancssárga csíkra az "Orange Is Teh Real Pwnage" vagy istenments az "0r4ng3 1s T3h R34l PWN4G3" feliratot írom, de az olyan hatásvadász lett volna, és inkább úgy döntöttem, hogy a földön maradok.

(Ja, és Diszklémer2: nem vagyok Fideszes)

5 komment

Címkék: css redesign open source gimp


A bejegyzés trackback címe:

https://edboyww.blog.hu/api/trackback/id/tr64390337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nfol · http://nfol.extra.hu 2008.03.21. 12:25:44

Az új fejlécből legalább számomra is kiderült, hogy mit jelent a neved végén a két w betű. :)

Dizájn jó szvsz.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2008.03.21. 12:27:16

Thx. már csak azt kéne megoldani, hogy a fejléc cuccai kattinthatóak legyenek. (Odaflótolni valami linket, vagy nem tudom hogy megy ez.)

Nfol · http://nfol.extra.hu 2008.03.21. 21:00:32

Nem látok bele a sablonba, a linkek beépítése üdvös lehet.

Talán az ikonok alatti tükröződést hagyd rajta a háttéren és az ikonokra tegyél linket.

evenorbi 2008.04.02. 01:22:06

Nekem nagyon tetszik ez az új design. A színek nagyon kellemesek. Én is gondoltam, hogy kellene egy redesign, de csak a színekkel babrálok, és semmi értelmes nem jut az eszembe (lila-fekete, zöld, és most barna-narancs). Teljesen elszállt az ichlet.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2008.04.03. 16:13:21

A jelenlegi design-od nem rossz. Kevés grafikai elemmel lehetne feldobni.
süti beállítások módosítása