HTML

wwhy not? check this

Beszóltak

The cloud

3 (2) 7.10 (3) 8.04 (5) állatkirály (16) apple (3) art (5) asus (3) autó (3) beteg (2) böngésző (3) cikk (3) comic (5) desktop (5) drum and bass (2) eee (4) elektronikus zene (2) életkép (2) énblog (16) fikázás (2) firefox (2) gondolkozó (3) google (2) gutsy gibbon (5) hack (2) happy (3) hardy heron (6) hozzáadott érték (6) humor (7) ingyen (3) install (2) it (8) játék (3) képregény (3) keresőszó (2) link (2) linux (14) magyarvalóság (3) masszív (2) megmondás (3) mp3 (2) (3) nördizmus (2) open source (10) os (3) p2p (2) pc (2) realizmus (2) rss (2) social (2) software (6) solution (3) szabadszoftver (3) szimulátor (2) szoftver (2) szopás (2) tartalom (2) teszt (4) történelem (2) ubuntu (14) valóság (3) videó (8) wallpaper (2) web (3) zajt a nepnek (3) zene (9) zeneblog (4)

Ehhez tartsd magad

Creative Commons Licenc

2008.03.21. 08:22 EdBoyWW

Kijött az Ubuntu 8.04 beta

Innen tölthető, ha valaki ráizgulna, én inkább late adopter vagyok.

Mindenesetre a Diggen kommentelő arcoknak úgy általában bejön.

7 komment

Címkék: linux ubuntu 8.04 hardy heron


A bejegyzés trackback címe:

https://edboyww.blog.hu/api/trackback/id/tr56390355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nfol · http://nfol.extra.hu 2008.03.22. 13:31:16

Szerintem én nyár közepéig maradok a Gutsy-nál, nem szeretnék keresztbetenni a produktivitásnak egy upgrade-del.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2008.03.22. 19:04:47

dist-upgrade esetén elvileg semmit nem kéne hogy észrevegyél az egészből. De ha beadandón vagy melón dolgozol, talán tényleg érdemes várni.

evenorbi · http://linuxman.freeblog.hu 2008.03.22. 21:26:43

Nem tudom mit féltek. Én eddig általában mindig friss telepítést csináltam (tehát nem sima upgrade), és mindig jó volt, pedig az első 1-2 napban töltöttem le a cd-t. Amikor először upgradeltem (Dapper -> Edgy), akkor meg én rontottam el, de kezdő voltam. Múltkor a Gutsy-nál, már az RC-re upgradeltem, kb. 1 héttel a rendes kiadás előtt. Nem volt semmi gond, ráadásul elkerültem a forgalmi dugót a neten, így csak minimálisan kellett frissítenem a végleges megjelenésnél.
Meg különben is, ha külön home particiód van, akkor oly mindegy, hogy plusz egy disztró install. :)
Pedig az Ubuntu még nem is Foresight Linux, amivel kb. 5 perc alatt felrak egy működő rendszert, leggyorsabb install ami most létezik talán.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2008.03.23. 12:05:56

...és a külön home partíción ott figyelnek a beállításaid.

evernorbi: clean installnál a fenti esetben a szoftverek beállításait megjegyzi-e? ha bétát kezdesz el használni, arról véglegesre az auto-upgrade megy-e?

amugy meg ha torrentet töltesz, akkor ugyanmindegy a dugó, és még jó is ha sokan vannak.

Nfol · http://nfol.extra.hu 2008.03.23. 18:14:26

Nem attól tartok igazán, hogy megborul a rendszer, egyszerűen csak nem szeretnék most ilyesmire időt fordítani. Nyárig talán kihúzza a mostani Windows installáció is, aztán ha kijön az XP SP3, akkor egy nekifutásra letudom mindkét rendszer frissítését.

evenorbi · http://linuxman.freeblog.hu 2008.03.24. 21:52:26

A friss telepítésnél természetesen csak akkor marad minden, ha a home könyvtáradat megőrzöd.

Bármelyik verzióról tudsz frissíteni a következőre, bár ahogy hallottam, hogy lehetséges talán LTS-ről LTS-re is frissíteni.

Persze, hogy nem számít torrentnél. Viszont, ha nem cd-ről rakod, hanem netről frissítesz, akkor túlterheltek lehetnek a szerverek. Olyan is volt, hogy az ubuntu.com oldal le is állt, akkora volt az érdeklődés. Torrentről szoktam én is tölteni, ha kell a cd.
süti beállítások módosítása